Αγορές, Επιχειρήσεις

Σταντ καταστημάτων: Οι 5 αποδοτικότεροι τρόποι παρουσίασης προϊόντων

Είναι γνωστό ότι ο τρόπος παρουσίασης των προϊόντων παίζει τεράστιο ρόλο στις πωλήσεις. Το πώς χρησιμοποιούνται τα σταντ καταστημάτων, για να προβάλλουν συγκεκριμένα προϊόντα και να δημιουργήσουν την επιθυμητή ατμόσφαιρα μέσα στο μαγαζί είναι βασικός παράγοντας επιτυχίας, ό,τι και αν πουλάτε. Το πρόβλημα είναι ότι πολλοί καταστηματάρχες δεν είναι εξοικειωμένοι με τους τρόπους προβολής, αυτοσχεδιάζουν και αρκετές φορές καταλήγουν σε παταγώδη αποτυχία, παρόλο που έχουν όλες τις αγαθές προθέσεις. Καλό είναι, λοιπόν, να γνωρίζετε ποιοι θεωρούνται οι πλέον αποδοτικοί τρόποι στησίματος των σταντ καταστημάτων, για να πειραματιστείτε, αλλά εκ του ασφαλούς.

Σταντ δίπλα στο ταμείο

Το σταντ που βρίσκεται δίπλα στο ταμείο έχει μεγάλη επιτυχία, όμως δεν είναι κατάλληλο για όλα τα προϊόντα. Σε αυτό πρέπει να τοποθετείτε δημοφιλή και φθηνά προϊόντα, τα οποία εύκολα αποφασίζει κανείς να αγοράσει όσο περιμένει στην ουρά του ταμείου, όπως καραμέλες, τσίχλες, μπαταρίες και άλλα μικρά και αγαπημένα πράγματα. Μπορείτε, επίσης, σε αυτό να βάλετε και ορισμένες προσφορές, καθώς και φαγώσιμα που είναι κοντά στην ημερομηνία λήξης.

σταντ καταστηματων

Σταντ τοίχου

Το σταντ που καλύπτει έναν ολόκληρο τοίχο είναι κοινό σε πολλών ειδών καταστήματα, καθώς δεν κοστίζει πολύ και δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις στησίματος. Καλό είναι σε αυτό να τοποθετήσετε προϊόντα που διαθέτουν όγκο και μέγεθος, οπότε είναι ορατά, ακόμα και αν βρίσκονται στο ψηλότερο σημείο, και σίγουρα να αποφύγετε μικρά εμπορεύματα, με τα οποία ο πελάτης θέλει να έχει άμεση επαφή.

Οριζόντια σταντ

Τα οριζόντια σταντ καταστημάτων που μοιάζουν με τραπέζια βρίσκονται συνήθως κοντά στην είσοδο, ώστε να τραβούν αμέσως το βλέμμα του υποψήφιου πελάτη. Είναι ιδανικά για την παρουσίαση μικροσκοπικών αντικειμένων, όπως κοσμημάτων, και θεωρείται ότι προκαλούν όποιον εισέρχεται στο μαγαζί να κάνει επιπλέον αγορές από αυτές που είχε στο μυαλό του. Έχουν συχνή χρήση, επίσης, και στην προβολή διπλωμένων ρούχων, οπότε είναι πολύ σημαντικό να είναι μονίμως τακτοποιημένα.

καλογερος σταντ ρουχων

Ράφια-γόνδολα

Τα ράφια-γόνδολα αποτελούν μία από τις δημοφιλέστερες επιλογές σε σούπερ μάρκετ, φαρμακεία και καταστήματα με καλλυντικά, επειδή χωράνε πολλά προϊόντα και δίνουν τη δυνατότητα στον πελάτη να εξυπηρετηθεί μόνος του. Είναι κατασκευές με πολλά ράφια που καλύπτουν δύο πλευρές και λόγω του όγκου τους δεν ενδείκνυνται για προϊόντα που χρειάζονται προώθηση. Είναι, όμως, πολύ αποτελεσματικά στα αναλώσιμα, εφόσον υπάρξει καλή οργάνωση με βάση την ομοιότητά τους. Έτσι, αυξάνεται η πιθανότητα ο πελάτης να αγοράσει και ορισμένα ακόμα πράγματα.

Ράφι ρούχων με κρεμάστρα

Στα σταντ καταστημάτων ρούχων πρέπει οπωσδήποτε να ανήκουν οι κατασκευές που συνδυάζουν την κρεμάστρα με τα ράφια. Σε αυτά τα σταντ, ο πελάτης μπορεί να δει ολόκληρες συλλογές, με ορισμένα κομμάτια να κρέμονται από την κρεμάστρα και να αναδεικνύονται έτσι καλύτερα και ορισμένα άλλα να είναι διπλωμένα στα ράφια. Βγαίνουν σε διάφορα μεγέθη και θεωρούνται ο καλύτερος τρόπος προβολής ρούχων.